Organele nu ştiu ce e aia!

Posted on 3 Februarie 2013

0


Între Ulise – cu mâncarea şi medicamentele oferite pe tavă! – şi pisicile – lăsate în grijă de amicul plecat -, am trecut prin zona centrală a oraşului, într-o plimbare duminicală.

Dacă aş întocmi un fotoreportaj, ar arăta cam aşa:

a DSC02069Am admirat plombele puse ieri de cârpitorii ciripitori (guralivi) ai … familiei Chişu (DP sa Turda),

a DSC02073cei cu alergie – boală profesională a celor plătiţi de la buget!,

cei care nu pot lucra fără să borască înjurături şi măgăreli …

… la vederea aparatului de fotografiat.

a DSC02074Am trecut, cumva, şi pe trotuarul neocupat de maşini parcate …

a DSC02077Mi-am amintit de Păcală, care spunea: Părinte, ţi se udă Evanghelia!
a DSC02078Aici locuieşte familia Call.

a DSC02081O problemă de competitivitate, pardon: ar fi o adevărată … competiţie!

a DSC02083Indicatorul – acoperit de sârme! – ne aminteşte de vremea când era un HCL, care oferea centrul pentru destindere, duminica, pietonilor.

Au uitat de acea hotărâre, au modificat (ei zic: modernizat!) centrul, …

a DSC02085O altă mostră a „modernităţii” oraşului euRÂPEan:

a DSC02087În terorie, şi piaţa este bine organizată de Bucuru’ care ştie ce este „tara” la comercianţi.

Dar, pretinde ca omul să plătească ambalajul la preţ de … marfă!

Normal: de la cumpărător, nu pică nimic.

a DSC02091Spre casă, am ocolit maşina unui jmeker.

Pocăit. care s-a dus la rugăciune?!

Nu a parcat pe stradă, deci, pooliţia poate dormi liniştită.

Nu a parcat pe trotuar – deci, pietonii au libertatea să-i ocolească hârbul.

A parcat, doar, cu nesimţire, ceea ce nu se poate amenda!

Organele nu ştiu ce e aia!

Mă întreba, zilele trecut, un amic: de ce aceste chestii nu apar în mass-media scrisă, online, vizuală, … Dacă ar avea curajul, organele i-ar răspunde: nu dai în mâna care te hrăneşte! Sau … ar avea un alt răspuns?!

