Cârpitorii Ciripitori

Posted on 4 Februarie 2013

2


Muncitoreştii de la Prival ECOLOGIC srl, au ca grijă de căpătâi, nicidecum, să-şi facă datoria – lucrările pentru care toacă din banii Cetăţeanului -, ci … să nu fie fotografiaţi ori filmaţi … când distrug cuiburi de raţe sălbatice. Nu sunt singurii. Vaca bugetului local are multe ţâţe şi dă lapte gras.

Dacă aţi crezut că nu spun adevărul, în postarea Poliţişti agresaţi, când vă relatam despre Cârpitorii Ciripitori ai lu’ Chişu – liberalul portocaliu care „conduce” Domeniul public S. A. Turda -, vă aduc dovezi irefutabile. Iată, mici momente din „activitatea” de sâmbătă, la Portul Turda, în zona Primăriei:

Dacă aţi crezut că nu spun adevărul ori că a fost o simplă întâmplare, v-aţi înşelat.

Astăzi, discutând cu Chişu, am aflat că reparaţiile dalelor din centrul „modernizat” se fac în contul garanţiei de patru ani. Acum, a aflat şi el că la ceterne nu sunt rigole de scurgere şi apa intră, toată, sub dale! De fapt, acest „mister”, i l-ar fi explicat până şi Gheorghe Ascroafei, fără salar de director! Se mai plângea că el, acum, trage ponoasele, după ce a făcut predecesorul lui. A omis să precizeze: „după ce i-a făcut predecesorului”.

La cireaşa de pe tort, am rămas înmărmurit, auzind debitările  directorului. ‘telectualul migrator printre partide, mi-a spus că „el nu ştie dacă legea îmi interzice să-i fotografiez „albinele”, dar, dacă el nu ştie legea … eu nu am voie să fotografiez pe spaţiul public„! – am citat din memorie.

Directore, soluţia e simplă: citeşte legile sau pune pe jurist să ţi le explice ori … deseneze şi vei afla ce înseamnă … domeniul public!

Ceva lămuriri aţi putea găsi în postarea S’trăiţi, dom’ pooliţist!

Ce să mai cer de la lopătar?! Iată, ce am aflat de la cel pe care Chişu îl protejează:

Deci, aţi înţeles: din cauza mea, nu se pot face lucrările de calitate şi … aţi auzit cum eu îl înjur pe, delicatul în exprimare, Cârpitorul Ciripitor! V-am mai spus că şoricu’ …

Nu-i aşa că-i mare grădina … Domeniului public?!

Aşa cum mi-a „ordonat” şefuleţelul, voi monitoriza rezistenţa lucrărilor efectuate de ei, astăzi. Mă tem că, povestea din postarea Bravo, Primare! se va repeta. Dacă nu în trei zile, la prima ploaie mai serioasă!

