Miss Zăpada

Posted on 10 Februarie 2013

2


„Nu pot sa zic ca am asteptat momentul pot sa zic ca a sosit momentul cand am fost muscat de caine maidanez in plina strada . Public fac acest anunt: dimineata la 08:00 cainele care ma muscat va fi dus la laborator pentru analize dupa care va fi eutanasiat. Daca in decurs de 7 zile nu dispar cainii vagabonzi incep si ai otravesc in masa. Nu ma ascund , am spus-o si legiuitorilor care ridica din umeri ! Cine ma cunoaste stie ca nu glumesc !” – declară un turdean, fără să se gândească … ce o să mai facă „babele milostive” care îi hrănesc prin „centrul modernizat” al „oraşului euRÂPREan”?!

a DSC02602Eu, în plimbarea mea duminicală, am avut mai mult noroc:

am fost „doar” lătrat de nişte mucoşi obraznici – evident, nu degeaba: pentru „vina” de a fi pozat noroiul din faţă de la API.

Fără aprobarea lor.

a DSC02604Câteva minute, mai târziu, i-am reîntâlnit:

dădeau un interviu.

Unor lucrători din „presa” (termen argotic pentru „poliţie”!) locală!

Să revenim la plimbare:

a DSC02595– înainte de a ajunge în jungla centrală, am admirat reflexele în termopane.

Ca nişte picturi de-ale lui Dali ori Picasso.

a DSC02598– apoi, nu am admirat nesimţirea celui care a transformat coşuleţul pentru flori în … pubelă!

Vorba aia: dacă nu pot face ceva frumos, batăr, o balegă să las …

a DSC02600– iată şi noroiul „modernizat” de care vorbeam mai sus

Urmele confirmă trecerea ŞI a unei maşini printre pietoni.

a DSC02609– din lipsă de balcon, unii fumează la arteziană.

a DSC02610– apoi, a venit un nou episod din serialul Tombe la neige.

O zăpadă care nu rezistă, dacă nu îngheaţă la noapte.

a DSC02625– prin piaţă, am refuzat o haină de piele …

Tipul susţinea că „o dă ieftin”, dar, eu … mă plimbam!

Nu plecasem la cumpărături.

a DSC02619– la finalul plimbării mele, am admirat o turdeancă foarte frumoasă.

O declar: Miss Zăpada!

Sper ca, peste vreo două decenii, să nu se prefacă a nu mă mai cunoaşte.

a DSC02623Să nu uit, am întâlnit şi alţi mucoşi obraznici, care, au aruncat cu bulgări de zăpadă, peste drum. Pe aceştia nu i-am fotografiat pentru că, singurul pooliţist – pe care l-am văzut pe-aproape – era … ocupat!

