Să știi mai multe, să fii mai bun!

Posted on 3 Aprilie 2013

4


p DSC06673Nu cred că mesajul primit ar fi privat și vi-l supun atenției: Buna ziua, Am atasat un Comunicat de presa despre Saptamana „Sa stii mai multe, sa fii mai bun!”, care va incepe in institutia noastra luni, 1 aprilie 2013. Va multumim pentru ca ne sunteti alaturi. Cu stima, Steluta Nemes, director – Scoala Gimnaziala „Andrei Saguna”, Turda. Anul trecut, săptămâna se numea Școala, altfel.  Din noianul de manifestări, am ales două, din ziua de astăzi. Mai ales că, pentru una dintre manifestări, a trebuit să joc rol dublu. Un mod interesant de a satisface curiozitatea copiilor, dincolo de programă sau manual.

Spicuiesc din vastul şi enciclopedicul program al săptămânii: Să fii în armonie cu natura şi să-ţi cunoşti tradiţiile! – excursie la Cluj-Napoca (vizită la Grădina Botanică şi la Muzeul Satului), Portul, cântecul şi jocul romậnesc – Prezentarea portului popular şi Invatarea dansului Hategana, Să te joci cu folos! – jocuri de interior şi de exterior, Să-ţi iei porţia de sănătate! – gastronomie: “Sandwich-ul cu vitamine”, Activităţi libere în Parcul Central al municipiului Turda: “Joaca în aer liber e sănătate curată!”, Să nu uiţi de lumea poveşilor!- vizionarea desenului animat „Cenuşăreasa” (sala festivă) şi expoziţie de picturi: “Personajul preferat din desenul animat vizionat”, la elevii din ciclul primar.

Din activităţile propuse elevilor din ciclul gimnazial, am ales, spre exemplificare: Vizionare film: Lumea animalelor, Comunicare bilingva, Vizionare film: Tematica religioasa, Atelier pictura, Club de lectura, Matematica distractiva, Jocuri sportive, Realizare postere cu tematica istorica, mai multe excursii, …

Am fost solicitat să le vorbesc copiilor despre activitatea ce desfășor, de peste un deceniu, când ca meserie, când ca hobby. Copiii trebuiau să afle ce este o știre, un ziar, ce include activitatea de jurnalist.

 M-am bucurat să văd interes la copii, m-am bucurat să constat că sunt cuminți și dornici de informare și … am primit un 10 de la domnul diriginte!

Pe când să plec, am fost prins și reținut de către doamna director și dus la sala festivă. Aici, Dr. M. van der Spoel, le-a vorbit copiilor despre abilităţile şi oportunităţile de integrare în societate.

Vă ofer și câteva imagini de la cele două momente, la care am fost prezent:

Această prezentare necesită JavaScript.

p DSC06715În aceeași sală, prin 68, am câștigat un concurs de cultură generală și-mi amintesc că, la baraj, am spus 1492, mai repede decât colegul de luptă. Era vorba despre descoperirea Americii de către Columb, un alt … curios!

Update: Am primit o poză „doveditoare”. Mulţumesc, Liviu JIŞA!zamfir DSCN1570

Posted in: 12 - Şcoala