1 Mai, sărbătorit prin muncă

Posted on 30 Aprilie 2013

6


pl0 DSC01926Dacă nu se ţineau defilări, 1 Mai – Ziua internaţională a celor ce muncesc, se mai sărbătorea şi prin muncă, uneori. Acum, cam la fel. Unii merg la picnic, alţii. muncesc. Mi-a fost dat să văd, în ajunul sărbătorii, un grup de oameni, care îmbină sărbătoarea cu un fel de muncă.

pl Capture2Un club din Polonia, de iubitori ai hălăduirilor montane – cu maşini 4×4 – au trecut prin Turda, ca şi în alţi ani.

pl2 DSC01892S-au cazat tot la hotel Centrum, semn că au fost mulţumiţi de serviciile primite aici.

Din păcate, când am ajuns eu pe-acolo, drumeţii motorizaţi erau la somn sau chef.

Ghinionul meu a fost că, singurul pe care l-am întâlnit pe la maşini, nu ştia, nici engleza şi nici franceza.

De pe pagina lor web, am capturat ceva detalii. Aşa am aflat că se află la mijlocul unui periplu, pe traseul: Baia Mare – Săpânţa – Munţii Maramureşului – împrejurul Dejului – Cluj Napoca – TURDA – Aiud – Munţii Apuseni – Roşia Montană – Munţii Bihorului – Şuncuiuş.

Această prezentare necesită JavaScript.

Maşini bune – au, vreme frumoasă – aşijderea.

Iată ce le-a plăcut în expediţia din 2012: un vehicol autohton de tip 1×1!

pl 2012 DSC_0083

Să le dorim … spor la distracţie! Fiind catolici, ei au sărbătorit Paştele, cu o lună în urmă.

N.B.: Ca să fiu în ton cu postarea, la cină, am mâncat … un polonez!

Posted in: 6 - Sport