O cafenea … nouă

Posted on 8 Iunie 2013

7


Se non e vero e ben trovato – zice ‘talianu. Daca nu e noua, e frumos remodelata – zice românul. Vorbesc de cafeneaua lui Corina & Marta. Acolo unde poti bea o cafea buna, in tihna.

Cafeneaua fetelor – Coffee & tea cottage – vine, în faţa onor clientelei, cu noutăţi:

Această prezentare necesită JavaScript.

Dincolo, la doi pasi, concurenta deschide o alta cafenea. Asta, chiar este noua!

Această prezentare necesită JavaScript.

Eu m-am simţit ca acasă la nişte prieteni supercivilizaţi: am fost trimis să-mi beau cafeaua, afumată, pe balcon!

Am profitat de intalnirea cu Indrei Ratiu ca sa-l trag de limba despre ce a facut in ultimele luni, cat a lipsit din Turda.

Week-end-ul acolitilor Fundatiei Ratiu continua. Voi reveni, luni, cu alte detalii.

