Sunt roşian

Posted on 8 August 2013

0


Parafrazându-l pe Kenedy – care se declara „berlinez”, când Berlin-ul avea nevoie de Prieteni! -, m-am declarat şi eu „roşian de suflet”. În această onorantă calitate, am ieşit în calea Marşului de solidaritate cu Roşia Montană.

I-am aşteptat la intrarea în Turda.

Această prezentare necesită JavaScript.

La Cafeneaua lui Marta, am discutat cu Tică Darie:

Azi, i-am „prins” la plecare şi i-am „urmărit” până în Mihai Viteazu.

Această prezentare necesită JavaScript.

Urmează FânFestul!

M-a durut numărul mic de participanţi la marş. Dar, … important e că se trage ÎNCĂ un semnal de alarmă. Am promis că, la ediţie următoare, vom însoţi şi noi, eu şi Penelopa, marşul, pe Valea Aureus-ului în sus!

Notă: pentru documentare asupra subiectului: Românaşului îi place, Cum sa spargi 4 miliarde de euro…, Tabără internaţională la Roşia Montană, Roşia Montană mai poate fi salvată, Roşia Montană sub semnul renaşterii, …

Posted in: 47 - Apusenii