În prag de Brumărel

Posted on 30 Septembrie 2013

9


În prag de  Brumărel, din informaţiile zelistului, am preluat o listă cu bloguri care linkeaza către Zamfir Turdeanu’:

fewstuff, ivanuska, flaviusobeada, roxanaiordache, delaepicentrustelapopastropidesuflet, edituramateescu, luptapentrurosiamontana, diversediversificate, garapentrudoi, tanasadanpetedeculoare, zoltybogata, hipertensiv, daurel, atdoruursuletulverde, vis-si-realitate-2, fosile, damadecaro, g1b2i3 , coltulcumuzica, mugurbadarau , worldofsolitaire, balaurdegradinaturistclujandashalovinganimalsprima-zi, zoltybogata,madimcm, supravietuitorbl000g, ioanandoni, cantomoralaioanadoroftea, corneliusrosca, crisalexbc, diva7, emahategan, vissvrix, buburuza75, fewstuff, marian, brindu, nabadaiosul, ionel, foambubblesonbreak, turismrosia, halastuan, taranista, ltcorcampiaturzii, lefterandrei, efigiaindilema, danbotoman, tzoanca, infwork, dumuraru, crissmary27, ovy2marian, abatorist, mamiboom, crepusculitza, pliroforie, isprava, flaviusoctavianus, …

Din listă, am eliminat blogurile postatei mele (ale mele şi cele de care mă ocup), precum şi cele închise sau abandonate (fără postare în ultimele trei luni).

Cea mai joasă poziţie a fost … prima: 12 mai 2009 – 5.795, iar, cea mai bună am avut-o la 22 noiembrie 2011 – poziţia 274 (un articol despre primul Let’s do it, România a fost preluat de blogul oficial al evenimentului). În rest, m-am învârtit, cam în jurul poziţiei 1.000.

Tuturor, aceeaşi urare … pe care mi-o adresez şi mie:

Să bloguim sănătoşi!

Posted in: 89 - Blogoree