Angela merge mai departe

Posted on 2 Ianuarie 2014

0


Amintiri frumoase

Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

Prin 1966, în Turda doar trei femei aveau carnet de conducere. Am avut privilegiul de a fi „căruţat” de multe ori de prima dintre ele care a avut curajul să şi uzeze de dreptul de a conduce. 1 taxi 8208Pentru că, mama mea nu-şi luase carnetul pentru a se lăuda cu el, ci, pentru a-l conduce pe Giovani (aşa botezase familia mea FIAT-ul 850, cu care am bătut ţara în lung şi în lat, pe drumurile … parcurse deja cu IJ-ul cu ataş!). De-aceea, aş fi ultimul care să se mire când vede o femeie la volan. Totuşi, mă mir când văd o femeie practicând dura, greaua şi riscanta meserie de taximetrist.

La începutul anilor ’80, a făcut furori filmul „Angela merge mai departe”. Eroina era o taximetristă.

2 taxi 8201Într-o staţie de taximetre, m-am adresat unei taximetriste cu rugămintea de a-mi vorbi puţin despre meseria pe care o practică. Emoţionată, a…

Vezi articol original 405 cuvinte mai mult