Curtea Penelopei

Posted on 24 Decembrie 2014

3


După praf, noroiul era – în mod tradiţional – un alt stăpân al uliţelor şi curţilor noastre, de altă-dată. Acum, trecem dinspre bătătura, cu orătănii, porci şi vite, frământată de copite ori gheare, înspre curtea cu gazon. Ori, cu dale.

penelopa SAM_2096Fire modernă, pretenţioasă, prietena mea, Penelopa, îmi cere să-i pavez curticica. Cum s-ar zice, ar vrea … să-i fac curte!

Am purces la căutat, pe la prieteni, cunoştinţe, apoi, pe net-ul nostru, cel de toate zilele, printre felurite oferte şi idei ingenioase, până am găsit locul minunat, unde poţi afla, atât piesele de pavare, cât și disponibilitatea specialiștilor, împletirea măiastră, între tehnică și artă, brodate pe calitate superioară.

Pentru că vreau să-mi fac un pavaj demn de statutul meu de cetăţean europen, m-am oprit în curtea europav.ro De peste 16 ani, aceștia furnizează o gamă largă de produse, de calitate, recunoscută şi apreciată, pentru curte sau grădină, pentru spații industriale și pietonale.

Revenind la curtea noastră, am vrut să aleg dalarea suprafeţei, pentru că dalele, sunt ca şi pavelele, dar, au o formă pătrată, mai uşor de montat, de asamblat şi de construit motive simple, totuşi, aspectuoase …

Apoi, m-am răsgândit, orientându-mă în favoarea pavelelor de tipul „eko natura”, pentru că, acestea vin să îmbine, în mod fericit, pavajul cu gazonul, strecurând verdele ierbii, prin structura găurită a pavelelor. Soliditatea pietrei (betonului) este mascată de catifeaua verde a gazonului. Un fel de, uite, iarba, ba nu, că-s dale!, dar, te alegi cu duritatea dublată de natură.

Atuul firmei este ajutorul acordat clienților, pentruo savantă îmbinare a stilului preferat de client, cu arhitectura casei, cu aspectul zonei, cu suprafața de acoperit cu pavaj. Adică, fac eforturi pentru ca clientul lor să-și transpună, cât mai fidel, visele, prin mijlocirea produselor europav.

Spre avantajul şi satisfacţia ambelor părţi.

Această prezentare necesită JavaScript.

Bonus: europav livrează pavelele, dalele şi celelalte produse, oferă consultanţa şi asigura si montajul lor.

Posted in: 88 - Publicitate