Fulg turcoaz

Posted on 20 decembrie 2009

9


Contrar obiceiurilor mele, am început cu imagini. Contrar la orice aţi crede, imaginile vă prezintă … fulgi de zăpadă! Fotografiaţi de Kenneth Libbrecht. Nenea ăsta îşi pierde vremea studiind fulgii de zăpadă!

Cum se formează fulgii de zăpadă? Cum se clasifică fulgii? De ce sunt atât de diferiţi? Daţi click pe imaginile de mai jos şi veţi afla. Inclusiv, cum arată Ken şi care este fulgul lui preferat!

Şi o imagine splendidă, compoziţie şi realizare, deopotrivă, cred că tot de-a lui Ken:

Parcă vă aud: şi ce caută splendida imagine cu marea turcoaz? Păi, nu este titlul postării „fulg turcoaz”? După ce v-am aiurit cu fulgii de zăpadă, vin cu ştirea-bombă: anul 2010 va fi turcoaz! Cel puţin, aşa susţin cei de la Pantone!Îmi recunosc permanenta fascinaţie în faţa acestei culori! Albastru amestecat cu verde, cerul amestecat cu iarba, … Spuneţi-mi ceva mai frumos!

Şi, ca să fie turcoazul şi mai frumos, daţi click şi aici!

Eu merg să mă închin la catafalcul lui George!