Vine, sigur! E pe-aproape!

Posted on 9 decembrie 2011

26


V-am prevenit că lucrez în asociere cu Moşii, Nicolae şi Crăciun, încă de anul trecut. Deocamdată, o Zână mi s-a îmbolnăvit (o Zână-i o Zână, şi n-o pot înlocui, nici cu doi Spiriduşi!), aşa că, pentru Corneluş, Moş Nicolae va sosi abia săptămâna viitoare. Moş Crăciun, după cum sunt informat va reuşi să înghesuie în sac şi un computer! Pentru că a primit gândurile, scrisoarea şi desenul trimise de copilul cuminte ce poartă numele de Corneluş! Dacă vreţi să ajutaţi Gaşca de Spiriduşi şi Zâne, ajutoare ale lui Moş Crăciun, you can do it by donating! Dar, din informaţiile mele, de reporter umblăreţ peste tot, Moş Crăciun a sosit deja pe meleagurile noastre!

Copii din trei grădiniţe (cuprinse în proiectul O nouă şansă, derulat de A.P.I.S. România, organizaţie care a umplut sacul Moşului cu daruri măsurate, adică, hăinuţele şi încălţările din pachete au fost achiziţionate exact pe măsurile beneficiarilor!) nu se mai îndoiesc, pentru că, la ei, Moş Crăciun a sosit deja şi a fost foarte darnic.

A coborât, direct în Luna – de la MIG-ul de lângă autostradă, ceva mai încolo.

A găsit copii cuminţi, care i-au cântat, i-au spus poezii şi s-au bucurat de cadouri.

De la Moşu’, de la APIS şi de la Primărie!

Apoi, a poposit la Lut.

Şi aici, a găsit o atmosferă de sărbătoare.

Copiii de-aici, l-au tras de barbă

(spre a se convinge că nu-i păcăleşte vreun Moş fals, cu barbă de vată!),

dar, pe lângă cântece şi poezii, i-au şi jucat!

L-au dat gata pe bietul Moş!

De-aceea, şi el a mai deşertat un sac plin de bucurii pentru copii

(şi pentru părinţi, deopotrivă, degrevându-i de cheltuieli cu haine şi încălţări, pe care nu şi le-ar fi putut permite!).

A trecut şi pe la Pinochio.

Adică, pe la grădiniţa cu acest nume dintre blocurile din Câmpia Turzii.

Ce să vă mai spun?

Aceeaşi bucurie, alte poezii şi cântece, l-au obligat pe Moş să mai golească un sac uriaş.

Păcat că nu a fost zăpadă.

Moşu’ şi-a parcat sania şi a venit cu microbuzul copiilor.

Un ren, mai nervos,  i-a spart şi lentilele ochelarilor, dar, Moşu’ şi-a pus lentile invizibile (care depistează copiii răi!), prin care s-a uitat cu atenţie la fiecare copil.

Nici vorbă de copii răi!

Moşu’ nu a găsit nici unul!

Toţi au fost cuminţi şi … după ce au primit darurile s-au bulucit să se fotografieze cu răbdătorul Moş.

Pozele mi le-a trimis Rudolf, renul său de nădejde, care l-a însoţit, tot invizibil şi el, peste tot.

Update: Mai multe despre marele eveniment petrecut printre cei mici, gasiti pe blogul A.P.I.S. Romania.

Ş-am încălecat pe-o şa, de ren, şi v-am spus … cât am fost, ieri, de fericit!

Evident, pentru că mi-a trimis Moşu’ informaţiile de mai sus şi Rudolf imaginile!

Altfel, habar n-aveam ce s-a întâmplat pe la cele trei grădiniţe!

Dar, …

nu ştiu de ce, taaaaare îmi pare cunoscută mutra şugubeaţă a Moşului?!

Posted in: 14 - social