A doua zi de Paşte

Posted on 16 aprilie 2012

8


Ca şi mulţi alţii, am ales să mă plimb în cea de-a doua zi de Paşte. Din periplul meu, am ales să vă împărtăşesc doar trei momente.

Pe malul Arieşului

M-am oprit pe malul apei, într-o zonă cu mai puţine gunoaie, şi am înregistrat susurul apei din faţa Râpei lu’ Fodor.

În centrul oraşului

M-am oprit în centrul oraşului, într-o zonă cu mai multe gunoaie, şi am înregistrat poezia jmekerilor din faţa sediului PDL.

Nu cred că ar mai trebui să comentez ceva. O mostră din ce primesc, aproape zilnic, din partea amicilor lui lazăr, … Notaţi că expresia: „vezi-ţi de treabă” este cea pe care o rostesc foarte frecvent. Mai notaţi şi că exprimările democratice, verbale şi gesturi, au avut loc de faţă cu cel care asigură ordinea! Imaginaţi-vă …

Ceva diferenţe

Este uşor de remarcat diferenţele dintre susurul apei şi poezia stăpânilor centrului modernizat al oraşului euRÂPEan!

Ca să revenim la lucruri mai … omeneşti, vă ofer un tânguit de câine:

Vă cer scuze că nu am pus beeep peste exprimările bronzaţilor discriminaţi.  Oricum, îi întâlniţi, îi vedeţi, îi auziţi şi îi ocoliţi (de musai!) zilnic, peste tot, în prezenţa pooliţiştilor, … Este libertate: adică, dacă ei vor să fie mojici, ceilalţi trebuie să-i rabde! Pentru că … „nu sunt un pericol social„, ci, au devenit „normalitate„. Ne trebuie voturile lor şi nu putem să-i supărăm! Azi e cea de-a doua zi de  Paşte!

Paştele lor!