Să-mi mai dea un autograf

Posted on 10 martie 2013

3


a DSC04023Duminică, 3 martie, s-a desfăşurat, în tradiţionalul anonimat,  „Cupa Mărţişorului” la fotbal, pentru copii. Nefiind un jurnalist profesionist, m-am lăsat dominat de alte probleme şi, abia acum, vă relatez despre eveniment. Fiind vorba despre speranţe …

speranta DSC04112Un amic a venit în zonă, însoţindu-şi odrasla, la o competiţie de fotbal (foarte) juvenil. De fapt, erau două cupluri fotbalist-tătic şi, prin prezenţa lor, am aflat că la Sala sporturilor din Câmpia Turzii, s-a desfăşurat competiţia

Cupa Mărţişorului” la fotbal,

pentru copii,

în organizarea

Academiei de fotbal „Gheorghe Voroneanu” din Câmpia Turzii.

autografe DSC03979Nu am fost prezent la deschiderea oficială a turneului, nu am găsi nici o informaţie pe internet, (pentru că … nu ştiu să caut, nu-i aşa?!), nu am văzut nici un afiş prin oraş (pentru că … nu ştiu să caut, nu-i aşa?!), dar, am primit câteva desluşiri de la unul dintre organizatori:

Turneul a reunit echipe de la Academia Gheorghe Voroneanu Câmpia Turzii, Sport Line Turda I şi II,  Speranţa Tg. Mureş, CFR Cluj Napoca I şi II, ACS Kinder Tg. Mureş, Viitorul Luduş. Publicul a fost format din tătici, mămici, bunici şi bunice, jucători şi antrenori de la echipele participante, … Campania electorală s-a terminat, deci, …

Golul surprins de filmarea mea, este realizarea viitorului … pianist Ştefan! Pentru că, actualmente, împleteşte antrenamentul la fotbal cu lecţiile de pian. Să vă spun ceva despre bucuria celui care poartă pe tricou titlul de glorie: „TATA LUI ŞTEFAN”? Priviţi:

Nu cred că are vreo importanţă palmaresul competiţiei. Toţi vajnicii viitori fotbalişti au câştigat, experienţă competiţională şi, poate, ceva prieteni. Mai bine, vă ofer imagini culese la manifestarea de care v-am povestit:

Această prezentare necesită JavaScript.

zamfir DSC04123Sper ca, atunci când vor fi mari, la propriu şi la figurat, Ştefan şi Iulian (colegul lui), … să-şi amintească de prezenţa mea în sală şi … să-mi mai dea un autograf! Până atunci, … am strălucit şi eu, pentru o clipă, la Sala sporturilor din Ghirişu’ vecin!

Posted in: 6 - Sport