Moş Crăciun Zamfir

Posted on 22 Decembrie 2010

36


Din cauza părului lung, dar, mai ales a bărbii impresionante (pentru puşti, dar şi pentru proşti, deopotrivă!), de multe ori am fost suspectat de catre copii că aş fi Moş Crăciun. Anul acesta, m-am hotărât … să fiu! Măcar, un pic!

Aşa cum v-a informat Prietenul Ulise, mi-a scris adevăratul Moş Crăciun şi am intrat într-un concurs, de pe urma căruia am câştigat dreptul de a primi o scrisoare personalizată de la venerabilul personaj. Pentru că am deja peste 19 ani, şi nu mă mai ştiu bucura de astfel de scrisori, … am cerut ajutorul mediatorului şcolar Alexandru Lakatos de la Câmpia Turzii. El mi l-a indicat pe Cornel ca meritoriu destinatar pentru respectiva scrisoare.

L-am rugat pe Moşu’ să-i scrie lui Corneluş şi am primit scrisoarea sosită tocmai de la Polul Nord, impreuna cu un  pachetel. Zanele au cautat si au mai pus cate ceva, de la ele, de la Daniele, … Astfel, pe langa scrisoare, la Cornel au ajuns doua pungi mari, cu dulciuri, jucarii, hainute si … mai stiu eu ce era pe-acolo, ca Zanele abia au dus pungile pe scarile blocului in sus!

Gaşca de spiriduşi

Am încercat să cooptez în cooperativa de făcut copii fericiţi, pe lângă Alexandru, mediator scolar, pe Floriana Prahoveanu, de la Asociatia Pro Assisto, şi pe drăgălaşa încântătoare cântăreaţă, Marina. Zâne şi Spiriduşi, după cum ne-a investit Moş Crăciun! Plus alţii, un Marin, o Danielă, ori cei care au cerut să rămână anonimi, …

Ce-am reuşit împreună? Iată:

De la Moş Crăciun pentru Corneluş

Din lipsă de sanie, am urcat toţi într-o masina şi ne-am dus la domiciliul împricinatului, destinatar al scrisorii ce a sosit de la Polul Nord!


Aici veti vedea si imagini …

Zâna

Floriana

s-a îngrijit

ca pungile

să fie

cât mai

grele,

pentru că

le-a cărat

bietul

Spiriduşul

Alex!

El a adunat,

a împachetat,

a cărat,

a fost

responsabil

de pungi.

Grea misie!

Zâna

Marina

a reuşit

să-şi facă

timp

disponibil

pentru

că noi

n-avem voce

şi l-am fi

speriat

pe copil,

de colindam!

Spiriduşul

Zamfir

a fost

si el

pe-acolo,

a ajutat

sau doar

a încurcat,

nu se ştie precis.

De fapt, a avut

misiunea cea mai dificilă:

a dus scrisoarea

la destinatar!

Cred că filmuleţul şi imaginile

mă scutesc de orice

alt comentariu!

Se vede clar că s-a trudit din greu!

Moşule, poţi conta pe noi şi la anu’!

Aveţi,

dincolo de

eventualele mele

vorbe,

meşteşugite

ori ba,

dovada

fotografică!

În concluzie: chiar dacă nu am prea reuşit să fac mare lucru în viaţă, dar, iscarea unui zâmbet pe o feţişoară de copil amărât şi bolnav, îţi aduce iertarea pentru multe neîmpliniri. Un Crăciun Fericit? Da! Pentru Corneluş şi gaşca de ajutoare ale lui Moş Crăciun, acesta este un Crăciun Fericit!

Posted in: 14 - social