Turda are Succes

Posted on 15 Ianuarie 2011

10


Toate eforturile administraţiei locale pentru modernizare, europenizare, implementare, isterizare, iluminare, brănduire, bla-bla-uire, … şi alte prafuri de aruncat în ochii contribuabililor în loc de chestii serioase, au fost încununate de succes, abia când vicele a adus Succes srl la Turda. Sau … a fost nevoit să se vândă cu succes firmei Succes?!

Nefiind jurnalist profesionist, nu urmăresc să am „succes financiar” şi nu le-am luat banii ca să îi laud sau să le fac reclamă. De-aceea, ceea ce vă povestesc sunt elemente percepute de mine şi de cei din jurul meu, referitor la … panoul publicitar ce este plimbat, cu megafoanele în funcţiune, zilele acestea, până seara, târziu, prin urbea noastră, hurducat prin gropile asfaltului de oraş european cu brand proaspăt şi mizerie veche.

Am mai dat şi şfară-n ţară (adică, am făcut şfară – fum – numai virtual, pe internet!, ca să nu poluez atmosfera încinsă din mediul afacerilor turdene!). Iată, sintetic, ce am putut afla despre această firmă, afacerile ei din Gorj fiind învăluite într-un oarecare mister. Este condusă de Nicolae Sarcină (să fie numele real, pseudonimul ori numele transformat în renume?!), care a fost – cu mulţi ani în urmă – un lucrător din comerţ, dar, nu printre cei din vârf. Se pare că are o vârstă în jurul a 45 ani, poate ceva mai mult. În Gorj, deţine cel mai cunoscut lanţ de magazine, dar, şi multe foste întreprinderi industriale mari, transformate în societăţi comerciale mici, el fiind „cel mai tare din parcare” din întreg judeţul. Lumea vorbeşte că în spatele său s-ar afla un influent om politic de la Bucureşti, dar, aici părerile sunt împărţite asupra numelui acestuia. Nefiind sigur cine este şi dacă este, nu se poate da nume. Oricum, în mod cert, omul nu este singur pe lume. Actuala sa soţie este procuror. În doi, e mai uşor de procurat succesul!

Rămâne să vedem ce ne-aduce ziua de mâine. Dacă vom avea succes la produse ori servicii mai bune, la un preţ mai bun, … îmi voi aminti că unul dintre bunicii mei a plecat din Maghereştii gorjeni – nu departe de Rânca! – să se facă … ardelean! Istoria se repetă!

