Centrul modernizat al oraşului euRÂPEan

Posted on 23 Februarie 2011

26


Un adi, cu numele fals, ca şi adresa de e-mail pe care a indicat-o, mă ia la rost într-un comentariu: „blogul e din ce in ce mai putin actualizat…ce se intampla? te lasi pe tanjeala? sper ca nu”. I-am răspuns: „Se vede că eşti un fin observator. Ai dreptate. În loc să mă ocup de actualitatea turdeană, m-am ocupat, mai mult, de supravieţuire. Am recunoscut aceasta în postarea Fine del primo tempo„, scrisă cu o lună în urmă. Dar, m-a prins, tot din urmă, ruşinea şi am scotocit prin arhiva mea de ne-jurnalist pentru a vă aduce actualitatea actuală din urbe.

Modernizat fără pubele

Nu-mi veţi spune că ceea ce aţi văzut în filmuleţ şi vedeţi peste tot prin oraş, poate fi încadrat la „oraş civilizat”. La „modern”, nici pe departe! Şi, aveţi noroc că nu am filmat comportamentul turmei de mânji (liceeni?!) care-şi împingeau colegii înspre carosabil sau se îmbrânceau în femei care le-ar putea fi bunici. M-ar fi scrofălit că „le ating imaginea”.  De derbedei, probabil. Oricum, nu am scăpat pentru că le-am pretins să ceară scuze Doamnei pe care au îmbrâncit-o.

Modernizat fără staţii

Nu-mi veţi spune că ceea ce aţi văzut în filmuleţ, şi vedeţi peste tot prin oraş, poate fi încadrat da „staţie de autobuz”. La „modernă”, nici atât!

Modernizat fără poliţie

Nu-mi veţi spune că ceea ce aţi văzut în filmuleţ şi vedeţi peste tot prin oraş, poate fi încadrat da „poliţia veghează”. Poate, „din birou”, nu de pe teren!

Deci, conform brand-ului primarului, Turda este un oraş european. Cărui îi lipseşte un brand … aruncat în mijlocului lui! Încep să cred că nu mai avem altă şansă de schimbare.

